субота, 15. април 2023.

Skladištenje stvari kada se selite

Ako imate potrebu da se selite a ne znate kako ćete i gde ćete sa svim stvarima koje ste decenijama kao mali hrčki donosili u stan ima rešenja. 




Privremeno skladištenje stvari je odličan način da smanjjite broj stvari koje morate da preselite. Ova usluga je modernijeg datuma i pokazala se veoma korisnom kada ne znate kako da rešite privremeni problem viška stvari. Pogotovo prilikom selidbe. 

Skladištenje stvari može biti vrlo korisno kada je u pitanja velika selidba u Beogradu jer vam omogućuje da stvari koje vam trenutno nisu potrebne ili ih ne možete upotrebiti na novoj lokaciji, a ne želite da ih bacite, sačuvate dok ne nađete pravo rešenje za njih. 

Ovakav scenario je jako čest kada su u pitanju selidbe u drugi grad ili državu, jer vam omogućuje da ne morate da prevozite sve stvari odjednom.

Pobrojaćemo nekoliko razloga zašto je skladištenje stvari korisno kada se selite:


#1 Sigurnost stvari


Firme koje se bave skladištenjem stvari će obezbedite da one budu sigurno smeštene i obezbeđene dok se vi selite ili kako se dogovorite sa agencijom. Tako dobijate na vremenu da organizujete šta i kako ćete sa tim  stvarima u novom domu. 

Naravno, ako se one ne uklapaju u novi dom možete razmisliti o njihovoj prodaji, poklonu ili jednostavnu bacanju. Šta raditi sa starim nameštajem je već uobičajeno pitanje na koje firme koje se bave skladištenjem stvari imaju optimalna rešenja.


#2 Fleksibilnost


Da bi se smanjio stres prilikom selidbe treba poraditi na planiranju i organizaciji selidbe. Jedna od prednosti koju pruža skladištenje stvari je veća fleksibilnost prilikom planiranja vaše selidbe. Po prihvatljivim cenama skladištenja možete privremeno izmestiti stvari na nekoliko dana, nedelja ili meseci, sve dok im ne pronađete adekvatan raspored.


#3 Vreme


Vreme je sve skuplji resurs. Na primer ako se ne možete useliti u svoj novi dom odmah nakon selidbe, skladištenje stvari vam omogućuje da ih sačuvate dok ne budete spremni za njihovo preuzimanje i unošenje u novi smeštaj.


#4 Pristupačnost


Stvari koje ostavite na čuvanje u skladištu su uvek dostupne tako da možete da ih preuzimate po potrebi u svim fazama selidbe. 


#5 Stvari koje možete ostaviti na privremeno čuvanje


Najčešće se na privremeno čuvanje odnosno skladištenje ostavljaju stvari koje nećete odmah koristiti i za koje nećete imati mesta u novom domu, ali koje ne želite da bacite ili prodate. Pobrojaćemo neke od njih:

  • Kabasti nameštaj
  • Sezonska odeća i obuća
  • Sportska oprema
  • Umetnička dela
  • Knjige

Sve ove stvari možete skladištiti dok se ne odlučite šta ćete sa njima učiniti ili dok ne pronađete novi prostor ili nove vlasnike za njih.


#6 Manje stvari za prevoz


Sve stvari koje ne želite da preselite u prvom naletu možete ostaviti na čuvanje. Samim tim količina stvari za prevoz je manja, ali ne samo za prevoz. Smajuje se i broj stvari za utovar, istovar. Inicijalno to će smanjiti troškove prevoza i pre svega olakšati sam proces selidbe.


#7 Umesto zaključka


Skladištenje stvari je jedna od novijih usluga na našem tržištu. U poslednje vreme je sve popularnija jer pruža niz pogodnosti koje nisu postojale ranije. 


2 коментара:

  1. Ko se nije selio i ne zna koliko je u stvari korisno imati ovakav servis. Jer kada ne znate sta cete sa stvarima skladistenje stvari, privremeno, je idealna opcija. Najnepredvidljivije okolnosti, dešavanja u životu ili poslu, kad tad nameste situaciju da vam je dodatni prostor neophodan. Ovo je posebno vazno da kada neki problem sa smestajem stvarima treba da resite brzo i tada je skladistenje je odlicna opcija.

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma bitna stvar, kada se ima sele mnogo stvari da se ima gde da se skladiraju. Mi nismo imali magacin u blizini pa smo ih pokrili PVC ceradom. NIje bila jaka kiša pa je izdržalo, inače morali bi da kupujemo novi nameštaj

    ОдговориИзбриши

Истакнути пост

Saveti za nošenje nameštaja

Ukoliko planirate selidbu, a potrebno vam je nošenje nameštaja, tehnike i drugih glomaznih stvari, najbrže i najsigurnije rešenje je angaž...