Medjunarodne selidbe svakako jesu specifična vrsta usluge jer se preseljenje vrši u drugu zemlju, pa je potrebno pribaviti svu neophodnu dokumentaciju i napraviti detaljan plan selidbe. Ako sve izvrši kako treba, šansa da dođe do nekog neprijatnog iznenađenja na granici je svedena na minimum. Naša agencija poseduje veliko iskustvo, znanje i tehničke mogućnosti kako bi se obavio ovaj prilično ozbiljan posao.
Medjunarodne selidbe znači da se selidbe vrše iz jedne u drugu državu.
One su komplikovanije od selidbi koje se odvijaju u istoj državi, ili u istom gradu, baš zato što se prelazi jedna ili više međudržavnih granica. A to samo po sebi nosi izvesnu dozu neizvesnosti i komplikovanosti zato što prelazak granica znači i:
- Sakupljanje papira, dozvola i raznih dokumenata koja svaka država zahteva
- Svaka država ima svoje zakonodavstvo i specifične procedure koje se moraju ispuniti
- Potrebno je platiti razne takse i troškove
- Svaka država ima svoje carinske i necarinske procedure koje se moraju znati
- Stvari koje se sele moraju da budu adekvatno spakovani
- Stvari moraju da budu označene i unete u spisak stvari; ove oznake moraju da se poklapaju sa sadržajem u kutijama
- Ponekad moraju se ispuniti i dodatni bezbednosni zahtevi ako se to traži
- Stvari koje se sele treba da budu osigurane
- Medjunarodne selidbe su dugotrajne, potrebno je savladati duge relacije, a za to su potrebni adekvatna vozila koja mogu da prevale dugačak put. Nije opcija natrpati stvari na stari Volksvagen kombi i krenuti na put
- Prevoznik mora da ima dozole za međunarodni transport
- Potrebno je napraviti vrlo detaljan i precizan plan i držati se njega
Kada se sve ovo ima u vidu, postavlja se pitanje zašto bi neko nosio i stvari sa sobom. Odgovori su i više nego logični:
- Kupovina novih stvari je skupo – poznato je da su nameštaj i bela tehnika veoma skupi u inostranstvu
- Skupa je i garderoba, odeća i obuća, a i zašto bi se kupovalo duplo
- Emotivna vezanost za stvari
- Neko voli da bude okružen umetničkim delima, slikama, knjigama ili drugim stvarima koje su godinama pažljivo i vredno skupljane
Agencije za selidbe
Naravno da je moguće da se selidba organizuje u sopstvenoj režiji, ali za to je potrebno je mnogo vremena, znanja, iskustva i nerava. Najbolje je angažovati specijalizovane agencije za selidbe koje imaju veliko iskustvo u međunarodnim selidbama, kao i potrebne resurse i koje garantuju da se neće desiti ni najmanje neprijatno iznenađenje na granici. Agencija Pro Move je Vaš prirodni izbor. Kao prvo, agencija poseduje moderni vozni park sa vozilima koja ispunjavaju sve tehničke uslove za vršenje prevoza u inostranstvu, a osim znanja njeni radnici imaju i renome i dugogodišnje iskustvo u međunarodnom transportu. ProMove osim transporta obavlja i sve prateće usluge:
- Preuzimanje stvari na dogovorenoj adresi
- Njihova isporuka na dogovorenu destinaciju
- Utovar/Istovar
- Vađenje neophodnih dozvola i priprema dokumentacije
- Obavljanje carinski procedura
- Skladištenje u sopstvenim magacinima ukoliko je potrebno
- Osiguranje robe
- Zastupanje kod državnih organa
Naš vozni park čine moderna vozila koja ispunjavaju sve tehničke
uslove za vršenje prevoza u inostranstvu i spremna su da u svakom
trenutku budu angažovana za transport.
Nema razloga da pokleknete ispred velikih zahteva medjunarodnih selidbi.
Jednostavno nazovite agenciju Pro Move. Mi ćemo sve uraditi kako bi vas
bezbolno preselili u vašu novu državu.
Teško je sam organizovati selidbu u drugu državu. Transport je još najmanji problem, veće je cimanje sva ona papirologija. Treba skupiti hrpu dokumenta, neke treba prevesti sudski prvodilac, to su veliki troškovi, mnogo đaltera itd. A ako se angažuje agencija treba proveriti da li radi transport po svetu, da li ima iskustva u tome
ОдговориИзбриши