Preporuka za selidbu da ili ne?
Možda je lakše razumeti poredjenje kada kupujete prvi auto pa pitate kao iskusne vozače šta bi bilo dobro uzeti. Stara srpska varijanta, da je ekstra, pouzdano povoljno, jednostavno i jeftino za održavanje i da traje. I još štošta što se podrazumeva i ne podrazumeva. Naravno, ako je onaj koga pitate promenio više vozila možda ćete dobiti i dobru preporuku. Ali ako vozi jedan auto od početka svog vozačkog staža nisam siguran da ćete dobiti baš najbolju varijantu.
Što se tiče selidbe, ako za savet ili traženje preporuke konsultujete osobu koja se selila jednom ili nijednom u životu i to ne mora mnogo da vam pomogne. Najbolje osobe za preporuke za agencije za selidbe, su iskusni podstanari, koji u svojoj biografiji imaju više adresa stanovanja. Njihova reč ima posebnu težinu jer oni su iskusili mnogo pakovanja, priprema za selidbu, prevoza, izbora i razgovora, dogovora, montaža i demontaža nameštaja, oštećenja stvari, gubitka stvari, prevoz kućnih ljubimca i svih drugih stresnih situacija koje se pojavljuju u procesu preseljavanja.
Oglasi za agencije
Naravno, postoji mnogo medija na kojima se oglašavanju firme i pojedinci koji mogu završiti vaš posao. Da li ćete koristiti novine, TV, radio kao medij na kome ćete potražite firmu za vas, tj. gde se oglašavaju agencije koje rade preseljenja, to je ipak vaš izbor. Jedan medij se izdvojiom, nemtnuo i nema baš nameru da prepusti ostalima svoju dominantnu poziciju u pogledu oglašavanja. To je virtuelna mreža nad mreža - Internet.Internet preporuke
U današnje vreme teško je i zamisliti da neku korisnu informaciju ne možete pronaći na najvećoj globalnoj mreži Internetu. Google, kao najveći i najpoznatiji pretraživač će vam ponuditi odgovore na skoro svako pitanje pa i u pogledu izbora agencije za selidbe. Njegove preporuke su rezultat zamršenih, kompleksnih i prilično logičnih kriterijuma i sigurno ih treba ozbiljno uzeti u obzir.Google preporuke za agencije za selidbe
Ako baš nemate previše poverenja u prijatelje, poznanike koji su se listom nudili da preporuče Janka ili Marka, nego više verujete nepristrasnom i sveprisutnom pretraživaču Google onda pametno pretražite Internet, formirajte ključne reči u skladu sa onim što očekujete od sajta, odnosno vlasnika sajta.
Daćemo jedan primer jer nekkao se na primeru najlakše prihvate nove stvari. Ako ste u Beogradu i potrebno je da se preselite iz jednog dela u drugi deo grada, logično je da potražite neku firmu koja se bavi preseljenjem i koja je iz Beograda ali sa nekim renomeom, tj. od poverenja. Dakle, tražite profesionalce, iskusne i proverene ljude sa kojima će selidba biti rutinski poslić. Bilo bi logično da u pretraživač unesete ključnu reč selidbe Beograd, jer selidbe je previše širok pojam a druga reč olakšava i pretraživaču i vama da tačno dobijete ono što tražite.
Naravno, uvek pogledajte nekoliko sajtova agencija za selidbe, pročitajte poneka iskustva ako ih imaju, pogledajte reference, jer to je mali posao a ako izaberete firmu koja nije savesna koliko očekujete onda je to vaš loš poslovni potez.
I na kraju, umesto zaključka, kada već sami nemate iskustva u selidbama, pitajte one koji ih imaju, prokrstarite malo Internetom i dobitna kombinacija će vam vrlo brzo biti na dohvat ruke. Srećno.
kada tražite savet na Internetu, dobro proučite sajtove agencija koje se bave selidbama. Renomirane agencije koje imaju nekog iskustva iza sebe i koje ništa ne ostavljaju slučaju, imaju dobro sređene sajtove sa puno informacija i objašnjenja, na njima može da se ostave komentari (ne)zadovoljnih klijenata, posotji blog na sajtu. Posebno se čuvajte agencija koje ne stavljaju svoje cene na sajtu nego ostave da se to rešava u 4 oka. Tu može loše da prođete.
ОдговориИзбриши